Pielęgniarka Koordynująca Poradnię,
American Heart of Poland
(nie podano wynagrodzenia)
(nie podano wynagrodzenia)
Miejsce pracy
- , Bieruń
Data rozpoczęcia
Od zaraz
Rodzaj zatrudnienia
nie podano
Opis
Grupa American Heart of Poland S.A. założona została z inicjatywy wybitnych lekarzy z Polski i Stanów Zjednoczonych. W przeciągu kilkunastu lat stała się liderem sektora wysokospecjalistycznych usług medycznych. Obecnie Grupę AHP tworzy ponad 30 placówek medycznych, Centrum Badawczo-Rozwojowe oraz Uzdrowisko Ustroń.
W związku z dynamicznym rozwojem Naszej firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Pielęgniarka Koordynująca Poradnię,
Miejsce pracy: Bieruń,
Wymagane wykształcenie: mgr ze specjalizacją/ licencjat ze specjalizacją
*specjalizacja internistyczna; specjalizacja medycyny rodzinnej.
Rodzaj zatrudnienia: pełen etat; umowa o pracę,
Praca jednozmianowa, od pn-pt, w godzinach pracy Poradni.
Nasze oczekiwania:
· Podstawowa wiedza z zakresu: organizacji i funkcjonowania Poradni Specjalistycznej, standardów i procedur, praw pacjenta, etyki zawodowej, ustaw i rozporządzeń obowiązujących w pielęgniarstwie i systemie ochrony zdrowia,
· Kompetencje kierownicze: umiejętność delegowania obowiązków, nastawienie na współpracę, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność planowania i organizowania pracy, komunikatywność, umiejętność rozwiązywania konfliktów,
· Odpowiedzialność, empatia, odporność na stres, umiejętność podejmowania decyzji pod presją.
Dodatkowym atutem będzie:
· Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pielęgniarskim,
· Ukończony kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa kardiologicznego,
· Ukończony kurs specjalistyczny „Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego u dorosłych”,
· Ukończony kurs specjalistyczny „Endoskopia” dla pielęgniarek.
Twoje obowiązki na stanowisku pracy:
· Organizowanie pracy i obsad podległego personelu medycznego
· Ustalanie zadań na poszczególnych stanowiskach pracy
· Planowanie rozmieszczenia i wykorzystania podległego personelu
· Planowanie urlopów
· Rozliczanie czasu pracy i prowadzenie ewidencji czasu pracy
· Przeprowadzanie bieżącej i okresowej oceny pracowniczej
· Współpraca z Koordynatorem Medycznym oraz Kierownikiem Administracji w zakresie organizacji pracy, opieki nad pacjentem i standardami jakości,
· Nadzór nad ekonomicznym i prawidłowym wykorzystaniem sprzętu, leków i materiałów opatrunkowych oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych,
· Kontrola ilości zużytego sprzętu, leków i materiałów opatrunkowych itd.,
· Uczestnictwo w wydarzeniach o charakterze profilaktyczno-edukacyjnym organizowanych przez Spółkę oraz Fundację „Z Sercem do Pacjenta”,
· Analizowanie potrzeb edukacyjnych podległego personelu, planowanie i przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych zgodnie z zapotrzebowaniem personelu, prowadzanie okresowo zebrań z personelem,
· Nadzorowanie realizowanych czynnościach, dbanie o jakość udzielanych świadczeń
· Dbanie o porządek i dyscyplinę pracy,
· Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz kontrola dokumentowania udzielanych świadczeń,
· Przedstawianie okresowych sprawozdań z działalności Dyrektorowi ds. Opieki i Pielęgniarstwa oraz Dyrektorowi ds. Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej
· Kontrolowanie badań okresowych podległego personelu,
· Nadzorowanie przestrzegania praw pacjenta i postępowania zgodnie z zasadami etyki zawodowej,
· Dbanie o bezpieczeństwo pacjentów i zespołu,
· Dbanie o sprzęt i aparaturę medyczną,
· Uczestniczenie w przygotowaniu zamówień i specyfikacji przetargowej,
· Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Spółki American Heart of Poland S.A. w zakresie powierzonych zadań,
· Współuczestniczenie w programie adaptacji zawodowej nowych pracowników,
· Współudział w opracowaniu procedur, przygotowaniach do akredytacji, kontroli zewnętrznych.
Zapraszamy do składania dokumentów aplikacyjnych: